miercuri, 15 ianuarie 2014

Moelleux au chocolat - Man in the mirror


Cand mi s-a propus "Man in the mirror" (provocarea 4) m-am gandit ca trebuie sa gatesc ceva care sa ma descrie.
Si mi s-a parut al naibii de greu!...

Si evident ca este si foarte greu sa scriu postarea asta...pentru ca ar trebui sa explic ce si cum....si am scris, si am sters, si iar am scris...

Varianta finala:

Am observat ca oamenii, majoritatea lor, ma percep, la prima vedere, intr-un fel....mai dur.

In esenta sunt....putin altfel :)

Sa nu credeti ca nu primesc si note bune - ba da - da nu ma laud acum :))...... sunt un izvor nesecat de calitati :)

Dupa un timp, dupa ce mai socializez cu oamenii care mi-au pus deja o eticheta "dura", aud cam aceeasi replica : "nu esti cum credeam" :)))......... zici!?!?!

Sunt si persoane care ...."vad peste gard"! - si....panica.... ma scot din tiparul pe care mi l-am creat deja! :)

....si uite cum impachetez eu vorbele cu ":)"! haha!

Cred ca avem cu totii o anumita doza de nesiguranta in ceea ce ne priveste - la unii doza este mai mare :).

Fericirea mea este ca am parte de oameni extraordinari in jurul meu care vad in mine lucuri pe care eu nu le vad la aceeasi intensitate...si le MULTUMESC pentru ca ma definesc! Fiecare dintre ei este o oglinda a mea!.......... oglinda buna :)......bine fie, e si aia naspa :)

Rezumat (daca nu v-ati plictisit deja):
- eticheta "dura"
- "nu esti cum credeam"
- scoaterea dintr-un anumit tipar

Moelleux au chocolat...are exteriorul tare si interiorul...moale! :))))..si merge in mai multe combinatii :))))) (sper sa intelegeti ceea ce trebuie de aici!).

...si cu asta am terminat analogiile intre mine si acest desert!

Alte analogii ar fi interesant sa le spuneti voi - simplu, sincer - da' sa fie digerabil :)))

Moelleux au chocolat se face in mai multe feluri - cu 16 oua!, cu 6 oua, cu 5, cu 3.....cu galbenusuri mai multe...

Eu m-am oprit la 6! 6 oua intregi frumoase! :)

Ingrediente:
- 175 g zahar brun ( un litru de suc acidulat are 109 g zahar!)
- 175 g unt  + putin unt pentru uns formele
- 175 g ciocolata neagra - minim 70%
- 6 oua intregi
- 75 g faina
- cacao pentru tapetat formele

Ciocolata o topiti la bain-marie impreuna cu untul. Ouale se bat si peste ele se pune ciocolata topita cu untul  - amestecati continuu (nu puneti ciocolata chiar imediat ce ati luat-o pe de foc). Zaharul se amesteca cu faina si se pune peste ciocolata, oua, unt...si din nou amestecati.

Daca aveti rabdare ar fi ideal sa lasati amestecul 1-2 ore la frigider.

Apoi, puneti compozitia in formele de aluminiu dupa ce le-ati uns cu unt si tapetat cu cacao.

Cuptorul sa-l incalziti la 180 C si cand a atins temperatura optima puteti coace moelleux pentru 10 minute.

De multe ori moelleux este confundat cu o briosa! .....nimic mai eronat!

Se poate servi cu: capsuni proaspete, sirop de caramel, sos zabaglione, piure de fructe, inghetata....cum am mai spus..in multe combinatii :)

Eu am ales pentru astazi inghetata de vanilie si piure de fructe de padure:


Si o varianta mai veche:


Si pentru ca am facut mai mult decat era necesar, maine, ii fericesc pe colegii mei! :)....sper sa-i fericesc! (nesiguranta asta-n mama ei!) :)))))

Dupa cum vedeti este un desert cu nume complicat, dar simplu..si tare..si moale..si NU este briosa! :)


Enjoy!

2 comentarii:

  1. Ce-ai draga cu omul ala, ca ti-a facut un bine si mie si altora? Cui? Lui Dukan! :))) In alta ordine de idei, pro sau anti Dukan, esti fenomenala! Am sa-mi cumpar azi o palarie.....imi trebuie s-o am cand ma-ntalnesc cu tine si pot face gestul in forma lui practica, acela care este cunoscut pe la noi ca ,,jos palaria"! :) Sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) o portie nu-ti face niciun rau! ..in rest...nu am replica! Asa cum am zis, am oameni extraordinari in jurul meu!

      Ștergere