joi, 9 ianuarie 2014

Provocare!

Pe pagina de facebook am lansat o provocare: sa gatesc in functie de melodiile propuse de prieteni, cititori..etc!

Am deschis cutia Pandorei! clar! direct! fara intoarcere!

Prima melodie : Billi Jean - Michael Jackson! ..frana!..cum pana mea fac eu moon walk?!
E o provocare - ceva complex, de care nu te saturi...si la care te intorci cu placere.
M-am gandit la ceva cu vita din 2 motive : nu prea am facut multe chestii cu vita (provocarea) si culmea imi place foarte mult (nu ma satur si intoarcerea :))!
Si daca tot e provocare m-am gandit la Beef Wellington - de curand am vorbit de Beef Wellington  si mi-a ramas gandul la ea...si nu este tocmai usoara....la prima vedere! Mai lucrez la moon walk!

Deci - Beef Wellington sa fie!

Melodia nr 2 : hm! Strada Sperantei - Corina Chiriac!..e cu talc!..e grav! Anisoara.....
Stau la parter...habar n-am daca am plopi pe strada...blabla.....gasesc eu ceva :)

Melodia nr.3: Impodobeste mama bradul - Fuego! Clar ceva de Craciun - ceva de care eu m-am saturat sa tot prepar, insa prietenii mei NU - TARTA CU MERE SI INGHETATA! Perfect!

Melodia nr. 4: The man in the mirror - Michael Jackson! Pe bune?!?!.. Direct m-am gandit cum sa ma traduc in farfurie! Eu?!pe mine?! ...pune-ma sa ma descriu si m-ai terminat! Asa ca Madalina - back to you - ce ingrediente mi se potrivesc? haha!

Melodia nr.5 - Perfect fara tine - Vama! Am idee de ce as vrea sa fac - dar nu m-am decis asupra retetei.

Lista ramane deschisa!

Acu' mi-am dat de lucru! Sa vedem ce iese....

2 comentarii:

  1. Noi asteptam sa ne vina randul la... impodobeste mama bradul :))

    Sper sa nu asteptam pana la Craciunul urmator :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa postez maine replica la "impodobeste mama bradul"...cata nerabdare! Asa ceeevaaa....:)

      Ștergere