sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Spanac cu lamaie si unt - Perfect fara tine


Previzibil probabil pentru "Perfect fara tine" (provocarea 5)

Aveam de ales intre ceva fara carne si ceva fara zahar. Si am ales fara carne.

"Perfect fara tine" a nascut mici controverse in randul doamnelor - bine, recunosc, si eu m-am gandit la versul ala .."am vrut si eu sa vad cum e sa fii barbat"..

Spanacul - iti place sau nu-ti place. Insa spanacul este talentat - ca si Chirila.

Stim cu totii cate beneficii ne aduce o doza de spanac.
Si beneficiile unei vacante la mare....ultravioletele de dimineata, aerosolii marini...:)

Reteta de fata este, asa cum v-am obisnuit, foarte simpla:
- 900 g spanac (eu am folosit 2 pungi de spanac congelat)
- 3 linguri ulei de masline (puteti pune mai mult, dar eu am zis sa raman in zona light)
- 1/2 cana apa
- 4 capatani mari usturoi
- sare, piper
- lamaie
- unt

Intr-o tigaie incingeti uleiul si caliti usturoiul tocat - nu-l caliti prea mult! Apoi adaugati spanacul congelat si apa si lasati pe foc cam 10 minute (amestecati din cand in cand) - eu am pus si un capac peste tigaie la un moment dat! mi s-a parut mie ca-i mai bine :)

Sare, piper...si gata!

Cand puneti spanacul in farfurie stoarceti deasupra niste lamaie si la final puneti o bucatica de unt.



Merge de minune ca atare sau.. langa ceva :)

PS: nu mai stiu unde am vazut reteta - imi cer scuze ca nu fac referire la autor!

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu