luni, 13 ianuarie 2014

Salata cu seminte de dovleac, prosciutto si parmezan..si cuburi de paine cu unt si usturoi...si Strada Sperantei



Sambata...o zi nitel cam agitata...nu-mi doream decat sa stau in pat si sa lenevesc.....ziua s-a desfasurat insa altfel decat am planuit ..:)

Pana pe la ora 7 seara nu mancasem decat o banana si aveam in minte numai melodia pentru provocarea nr.2 - Strada Sperantei!

Strofa 1:Vine sa nu vine?
Dati-mi un raspuns.
Nu cred chiar de mine
Sa se fi ascuns.
Unde umbla,
Unde este?
De mi-ar da 
Macar o veste...
Sa stiu ca exista,
Si mi-ar fi deajuns.

....stiam doar refrenul :))

La un moment dat imi doream 2 lucruri foarte simple: sa ajung acasa si sa mananc ceva usor, dar bun...

Si m-a plesnit! Fericirea sta in lucrurile simple...cel putin asa zic unii..:)

Asa ca reteta de fata cred ca potriveste foarte bine melodiei....o melodie....vesela de altfel :))

In drum spre casa m-am oprit la primul magazin si mi-am luat :
-  salata Chef Mega Image - salata andiva, salata frisee, sfecla rosie fasii si seminte de dovleac 
-  prosciutto
-  parmezan
- rosii cherry

Mai aveti nevoie de:
 - 4-5 felii de paine
- 30 g unt (sau cat vreti..dar sa nu exagerati :))
- 3 catei de usturoi pisati
- busuioc

Amestecati untul cu usturoiul si busuiocul.. Ungeti fiecare felie de paine cu amestecul obtinut si taiati apoi feliile cubulete.

La cuptor, 180 C, 10 minute.

Pe o farfurie puneti salata, feliile de prosciutto si radeti parmezan..cat doriti :).

Apoi puneti cuburile de paine. Eu am adaugat la final putin ulei de masline aromatizat - mi-l prepara Beto! Muultuuumeeesc Beto! o sa-l rog sa-mi spuna cum procedeaza ca sa va spun si voua :)

Cam asta este....usor nu?!


De ce sa ne complicam cand putem face chestii .....mai simple......ma rog, depinde de moment :)))

Anisoara..pofta buna! :)

Enjoy!

4 comentarii:

  1. :) Multumesc, draga mea, draga! Absolut vesel si da, fericirea vine din lucruri simple sau dupa caz, din salate ,,simple"...am o singura teama: sa nu rasara dovleci pe strada sperantei, sper ca n-ai folosit seminte multe! :))))) EXCENENT!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Reteta...e...vesela ..asemeni tie :)! Te astept la runda 2 de provocari!..si te cam pup! :)

      Ștergere
  2. Foarte buna salata si f simplu de facut ;) perfecta atunci cand nu ai chef de gatit... iar stomacul nu e de acord cu tine :)))
    Bravoo ;)
    Pup

    RăspundețiȘtergere