joi, 9 ianuarie 2014

Muschi de porc cu reductie de suc de protocale si sos de soia..si rozmarin




In primul rand sunt foarte happy! :)) si simt nevoie sa tot zic! Asa ca ..zic...ME HAAAPPPYY!...din motive profesionale...ca sa nu dau curs la cine stie ce intrebari :))

Next...cred ca reteta asta se potriveste foarte bine zilei de astazi: picanta, sarata si la final..dulce!...
Hm! Cate "gusturi" intr-o singura zi! Dar pretty much cam asa mi se desfasoara in general viata! Important este ca intr-un final.....imi iese :)! ...cred ca am spus cam multe despre mine.
Asta o fi jurnal sau blog de gateala?!?

Blog..m-am decis...Hallelujah! ..asta ascult acum..varianta...Bon Jovi ...evident :))

Cineva sa ma oooopreaaasca!

Reteta!

Ingrediente:
 - 240 ml suc de portocale proaspat stors
 - 80 ml sos de soia (eu folosesc light - habar n-am de ce :))
- 2 fire de rozmarin proaspat (sa nu puneti prea mult pentru ca este destul de puternic - zic! (marca inregistrata Laura, stiu! :))
- sare (atentie la sare! sosul de soia este destul de sarat)
- piper si putin chili daca vreti
- 3 catei de usturoi (din nou EU AM UITAT !)
- si muschi de porc :) - cam 600 g

Muschiul de porc il taiati frumos feliute.... si feliutele le puneti intr-o tava.

Stoarceti cam 2 portocale mari si adaugati sucul peste muschiul de porc. Apoi puneti in tava restul ingredientelor (sos soia, sare, piper, usturoi, rozmarinul).

Si la frigider la marinat...cat mai mult posibil. Eu am asteptat o noapte. Am dormit..nu am stat langa frigider ca la lemon meringue pie :)

A doua zi...

Mutati marinata intr-o cratita, tigaie...Muschiul de porc il mutati intr-o alta tava in care ati pus doar hartie de copt! fara nicio alta grasime!..deci light! :)

Cam 20 de minute tineti carnea la cuptor la 200 C.

Intre timp eu am facut o garnitura de legume - sa nu va feriti de legumele congelate. Pot sa va povestesc de Bonduelle (na' ca fac reclama gratis) - imediat dupa culegere legumele sunt congelate si nu isi pierd proprietatile.

Legumele le-am fiert in putina apa cu sare..si atat! nu le-am asezonat prea mult pentru ca sosul de la marinata este destul de puternic.

Marinata o puneti la fiert - se va ingrosa putin - asta este de fapt reductia! Sosul rezultat se pune peste carne inainte de servire.


Si..pofta buna!

Problema mare este ca acum nu am nimic de mancare prin frigider :))...da' astazi imi tine veselia de foame!

Enjoy!

2 comentarii: