vineri, 30 mai 2014

Mix de linguine cu cerneala de sepie si linguine cu ou, prosciutto si rosii cherry



Din seria fast forward, au iesit si pastele de fata.

Va spuneam ca la finalul minunatului nostru eveniment culinar, am descoperit vreo 4 cutii de rosii cherry   - pe care uitasem sa le punem la salata :D.

Si cum mi-au ramas si linguine (am fiert mult mai mult decat era necesar), m-am gandit sa combin ingredientele ramase - vorba aceea, e pacat sa arunci :).

Asadar:
- 250 g linguine negre cu cerneala de sepie
- 250 g linguine cu ou
- 120 g prosciutto
- 500 g rosii cherry
- 4 catei de usturoi mari
- 200 ml apa
- 60 g unt
- parmezan
- busuioc (insist pe proaspat)
- sare
- piper

Linguine trebuie fierte separat - au timp de fierbere diferit, iar apa de la linguine negre poate pata celalalt tip de linguine - multuumesc Bogdan :).

Rosiile cherry si usturoiul, le-am calit in putin ulei de masline - incercati sa amestecati folosindu-va de tigaie. Am adaugat prosciutto taiat fasii.

Am adaugat apa (nu mai aveam fond de pasare/legume), sare si piper. Apoi am pus linguine si untul. Si le-am mai tinut putin pe foc si am amestecat gentil.

Si la final, in farfurie, am pus parmezan.

Mi-a placut foarte mult combinatia - prosciutto si parmezanul au gust intens, asa ca nu a fost necesar sa adaug alte chestii.

Si sunt si ochioase, asa, mai simple..



Buun!

Nu pot sta departe de "evenimentele" haioase. Sau ele de mine...

Astazi, in timp ce conduceam, vreo 2 soferi imi faceau semn ca am pana. In masina eram cu o colega  - deci fara parte masculina. Eram pe la Grozavesti.

Ce puteam face decat sa trag pe dreapta, sa analizez situatia, si sa evaluez riscurile?!

Pana era....cam pana. Aveam si o vreme potrivita pentru a rezolva problema - vantul batea si era si o mica ploicica. Mi-nu-nat!
Iar eu, cu tocuri si imbracata cu un tricou alb! Perfect!

Nu mai schimbasem o roata singura in viata mea - dar am vazut care sunt pasii si nu cred ca ai nevoie de vreun MBA pentru treaba asta (daca era ceva cu jicloare infundate, abandonam masina).
Drept urmare m-am pus pe treaba.

Scena arata asa cam asa - 2 fete, razand intr-una, incep sa lupte cu roata de rezerva, sa descopere ustensilele necesare schimbarii rotii....

... pe partea cealalta a drumului, niste muncitori pe schele! normaaaal!

Evident ca niciunul nu a facut vreun demers sa ne ajute intr-ale rotii - dar se distrau copios - o blonda schimba o roata! UAU!

Mi-am vazut mai departe de treaba. Am pus cricul, am dat la manivela, iar colega mea se lupta cu scoaterea prezoanelor (adica a suruburilor alea care prind roata).

Pana la urma am preluat toata problema...colega radea prea mult!


Si-am continuat cu desurubatu', scosul rotii avariate..si montatul celei noi.

E! Problema! nu se potrivea roata de rezerva pe cilindrii aia, sau cum s-or numi!...mai trebuia masina ridicata ..ne-am prins dupa cateva incercari.....si da-i iar la manivela...


Intr-un final s-a potrivit! Stiam ca trebuie stranse foarte bine prezoanele, asa ca depuneam eforturi in acest sens...sa nu-mi fuga roata in timpul mersului.

Apare un baiat! vreo 17 ani, cu fata din aia cumintica.
-Ce-ati patit?
- Pana! (in pana mea! nu se vede?!..gandesc eu!)
- A!

Colega imi facea poze pentru ca era fascinata de cum aratam eu pe tocuri luptandu-ma cu roata..

Si-i face o sugestie baiatului:"O poti ajuta, daca vrei!".

Baiatul, cu o fata fascinata (de la tocuri, de la context..) imi spune:

- Parca faceti asta de-o viata! (n.r. - schimbatul rotilor).

!?!?!?!?!?!

Evident ca ne-am pus pe ras! mi s-a parut geniala remarca lui! Am lasat roata, am lasat tot..si radeam..

El, mirat, se uita la noi - de ce radeam cu atata foc?

Pai cum sa nu razi?! In loc sa puna mana sa ma ajute, el admira abilitatea mea de a strange o roata!..si mai era si spiritual..

El nu radea, ci privea in continuare uimit, neintelegand ce ni se pare noua atat de amuzant...si a plecat..lasandu-ma cu rasul..si cu roata!..neconsolata.

Dupa ce am strans ultimul surub, opreste un bun samaritean, singurul de altfel, care ma intreaba daca am nevoie de ajutor. I-am multumim frumos - tocmai terminasem.


Bine ca a imortalizat Laura momentul cu pricina..ca sa va puteti amuza si voi..

Asta a fost prima mea experienta de gen...

Daca aveti nevoie de ajutor cand faceti pana sa ma chemati cu incredere - vreau sa-mi imbunatatesc timpii!

Seara frumoasa!

Enjoy!


4 comentarii:

  1. Stiu pe cineva care are o vulcanizare...dc vrei o schimbare de peisaj ma poti suna.
    Telefonul meu este 0741xxxxxx.:-) :-)
    Si scoate chestia asta cu Va rugam sa demonstrati ca nu sunteti un robot !!!! Pe buune??? Da de unde stii tu ?!?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect! daca am nevoie te voi apela cu incredere :)). Cat despre robot - asa sunt setarile :)!

      Ștergere
  2. :)))))))))) Prea tare :)) Tipic de altfel :P :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica eu sunt tare,nu? :)). Tot am parte de experiente amunzate! Da' nu ma opresc :))). Te pup, Ami!

    RăspundețiȘtergere