joi, 15 mai 2014

Burger de somon - 2 ways

Burger de somon in 2 feluri  - pentru ca poate fi facut in stil Dukan sau .. in stil normal :).


1. Stil Dukan:
- 400 g somon
- 2 linguri tarate de ovaz
- 2 albusuri
- 1 galbenus
- 1 lingura / 1 lingurita pasta de hrean
- maioneza falsa ( 1 iaurt 150 g, 1 lingurita de mustar)
- frunze de baby spinach (optional)
- castravete (optional)
- ardei gras/ridiche (optional)
- marar
- sare
- piper

Somonul se paseaza la blender impreuna cu pasta de hrean. Se adauga jumatate din marar, tocat, albusurile si galbenusul batute, taratea de ovaz, sare, piper.

Se formeaza burgeri si se frig pe gratar cam 4 minute pe fiecare parte. Poate fi facut si in cuptor pe o hartie de copt.

In maioneza falsa se pune restul de marar tocat.

Se serveste pe pat de baby spinach stropit cu zeama de lamaie si cu castravete, ardei gras (sau ridiche) si maioneza falsa.

2. Stil normal:
- 400 g somon
- 2 albusuri
- 1 galbenus
- 1 lingura / 1 lingurita pasta de hrean
- maioneza - sau maioneza falsa
- frunze de baby spinach (optional)
- castravete (optional)
- ardei gras (optional)
- marar
- sare
- piper

Acum ma repet :) :

Somonul se paseaza la blender impreuna cu pasta de hrean. Se adauga jumatate din marar, tocat, albusurile si galbenusul batute, sare, piper.

Se formeaza burgeri si se prajesc intr-o tigaie cu ulei de masline incins cam 4 minute pe fiecare parte.

In maioneza se pune restul de marar tocat.

Se serveste pe pat de baby spinach stropit cu zeama de lamaie, paine prajita unsa cu maioneza si cu castravete si ardei gras.

Si uite asa poate manca toata familia :)!

..putem sa privim vremea de afara in 2 feluri - incruntati sau veseli. Eu aleg vesel! :D

Cred ca poza de mai jos se potriveste zilei de astazi.


Din punctul meu de vedere corect ar fi "Viata INSEAMNA sa supravietuiesti unei furtuni si sa stii sa dansezi SI in ploaie "....pentru toate celelalte exista Mastercard :)

Enjoy!

4 comentarii:

  1. M - ai convins. Maine incerc reteta clasica de burger nu de dieta.te tin la curent:-)
    Si imediat dupa postarea ta Light Good Food a iesit soarele si in cartierul meu ! Dar tot mai tin umbrela aproape..
    Si m as semna dar n am cont de google :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) te poti semna..asa, pur si simplu :)). Si astept "curentul" :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deliciosi si satiosi.A mai ramas fix unu ,pe care l-am mancat eu.. restul a fost devorat de ai mei.
      Si tot n-am cont de google :))

      Ștergere
    2. Ma bucur ca ti-au placut! Week-end frumos!

      Ștergere