duminică, 11 mai 2014

Humus - Houmous - Hummus


Humus, houmous, hummus - cui ii pasa?! Important e ca e bun! Si este foarte usor de preparat acasa!

Nu stiu daca m-ati inteles...este foar-te u-sor!

Humus - naut!

Naut - bogat si el in proteine. Se spune ca poate inlocui cu succes proteinele din carne. Dar este la fel de bogat si in grasimi si in hidrati de carbon. Asa mi-a iesit din documentare. Si presupun ca cei nascuti prin 80 si mai-nainte isi aduc aminte de cafeaua de naut - boabele de naut prajite au efectul cafelei.

Nautul rezista la seceta! DECI NICI NAUTUL NU VREA PLOAIE!

...Ploaia! Imi place ploaia. Imi place sa o aud si sa stau cuibarita in pat cu Cookie la picioare. Cookie fiind cel de-al doilea caine al meu. Bichon Maltez. 12 ani. My love ! E inaintea busuiocului :)) (vezi postarea cu paste cu mozzarella).
Revenim la ploaie - cum spuneam, imi place. Doar ca devine enervanta cand este insistenta! Sau cand trebuie sa ies din casa si nu mai pot sta "cuibarita".
Si nu va explic cat de iritata sunt cand imi intind parul (eu avand parul cam prea ondulat - spre cret) si, din cauza umezelii, devin...un Canis biped!
Doar latru, nu prea musc..cred :)))

Acum avem soare! muult soaaare! Si ma bucur! Si imi vin idei.....bune..care va implica...Foarte curand le voi comunica :)

Buuuun!

Pentru humus aveti nevoie de:
- 500 g naut
- 3 linguri Tahini (pasta de susan) - daca vreti, puteti suplimenta
- 6 linguri ulei de masline, sau mai mult (eu l-am vrut cu mai putine grasimi)
- 3 - 4 catei de usturoi (sau variati in functie de gust)
- zeama de la 1 lamaie (si aici mai puteti suplimenta daca vreti)
- sare
- chimen macinat, sumac si muguri de pin pentru decor

Fierbeti nautul pana va plictisiti! ..mai bine va uitati la un film. Hai la doua filme!

Aruncati apa, pasati nautul, adaugati pe rand tahini, uleiul de masline, usturoiul, sare, zeama de lamaie, sumac si gata!

Mugurii de pin ii caliti putin si ii adaugati la final peste humus.

Imi place sa fac rulouri din lipii pe care le ung cu naut, pun rosii si salata verde.
Daca aveti leurda atunci inlocuiti salata din lipie! E foarte gustos cu leurda!



V-am spus de la-nceput ca este foar-te u-sor!

Stay tune for the news! :D

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu