miercuri, 25 iunie 2014

Provocarea 2


Gata si play list-ul pentru runda a doua de provocari. Provocarea 1 - aici.

Am asa:
1. I wanna wake up with you - Boris Gardiner
Pretty easy! un mic dejun fabulos..siii...fabulos ;)

2.Ciao Ciao - Maria Nazionale
Stiu doar ca Maria Nazionale este o cantareata napoletana. Asa ca, ceva napoletan va merge de minune. Mai trebuie sa gasesc legatura dintre farfurie si melodie.

3. L'appuntamento - Ornella Vanoni
O melodie care-mi place. Trebuie ceva cu prestanta, nostalgic, plin de speranta..complex.

4. Words don't come easy - F.R.David
Cateodata am si eu problema asta cu cuvintele! sper sa n-am un blocaj si in ceea ce priveste asocierea melodiei.

5. Marie si Marioara - Maria Tanase
E! Da! autohton! de legenda!

6. Its My Time - Jade Ewen
Is it?! Pai da, este! Mereu e timpul potrivit sa faci ceva!
Siii..cred ca stiu exact cand voi folosi melodia asta..mai exact, peste vreo 4 saptamani! You will know!

Ma mobilizez!

Va multumesc pentru propuneri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu