joi, 10 iulie 2014

Bulz gourmet - Marie si Marioara, Maria Tanase


GO TO: http://lightgoodfood.ro/

Traditional, de legenda, frumos.

Mie imi place foarte mult Maria Tanase. Imi place vocea ei, imi place prestanta ei si imi place frumusetea ei.

Una dintre mancarurile preferate ale Mariei Tanase era bulzul.
Nu puteam face o ghiulea din aia, de stana..cu slanina.
Nu se potriveste cu gratia Mariei.

Asa ca am facut un bulz putin stilizat. Si cu mai putine calorii, ca sa nu "zaca nimeni in boala vreo 3 zile".


S-am zis verde salcioara si pentru prepararea bulzului aveti nevoie de:
- mamaliga
- smantana (eu am folosit de 12% grasime)
- fasii de bacon
- branza de capra (sau de care va place) taiata cubulete
- patrunjel
- cimbru
- ulei de floarea soarelui

Dupa ce pregatiti mamaliga puneti-o pe un fund de bucatarie sa se odihneasca.
Taiati apoi bete de mamaliga pe care le "tapetati" cu cimbru. Le prajiti intr-o tigaie, in ulei incins de floarea soarelui.

Este foarte gustoasa.

Fasiile de bacon le prajiti, fara ulei, intr-o alta tigaie.

Si incepeti sa va jucati cu "plaitu' ". Cred ca mergea si un ou de prepelita.

Mie imi place amestecul de texturi - cremos - crocant.



Parca m-ar mai trage inima la o portie...

Enjoy!

PS: am uitat sa specific ca si de aceasta data am surprins persoana care mi-a lansat provocarea - Marie si Marioara. I-am trimis Laurei la birou o portie de bulz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu