luni, 17 februarie 2014

Somon marinat in sos de soia, miere, lamaie, ghimbir si usturoi

Inspirata tot de emisiunea "Mad Hungy" am pregatit reteta de mai jos.

Este bun..pana la lacrimi! Sincer! Stiu ca ar trebui sa ma laude altii, dar papilele mele gustative au topait la gustul minunat al acestei retete.

Si din nou, este foarte usor de preparat.

Ingrediente:
- 4 rondele somon mai mari (sau daca gasiti un file de somon frumos e si mai bine)
- 200 g sos soia
- 1 lingura miere
- 2 linguri zeama de lamaie
- cateva feliute de ghimbir
- 2 catei de usturoi

Pregatiti o marinata din sos de soia, miere, lamaie, ghimbir si usturoi si amestecati bine. Puneti somonul in marinata, sau marinata peste somon :), si lasati la frigider pentru vreo 30 de minute.

Ungeti o tava cu putin ulei si puneti somon in tava (fara sosul de la marinata). Daca folositi file de somon, puneti fileul cu pielea in jos.

Puneti tava in cuptorul preincalzit la 180 C. Din cand in cand ungeti somonul cu sosul de la marinata (este bine sa folositi tot sosul). Somonul ar trebui sa stea la cuptor intre 10 - 15 minute (depinde de grosimea lui).

Eu l-am servit cu fasole verde asiatica si morcov rumenit la cuptor.

Asa cum am zis la inceput..bun pana la lacrimi..dupa umila mea parere!....hai ca-mi ploua-n gura!

Sa nu uitati paharul de vin! :)

Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu