miercuri, 5 februarie 2014

Salata cu somon fume, cozi de telina si ou - She's like the wind



Ce faceam?!....a..eram in derulare cu provocarile :)).

"She's like the wind"- foarte frumos cantec..si filmul....mereu mi-am dorit sa reproduc sincronul ala de la final....pana acum n-am reusit, da' mai am timp..:)..cred...:)))))))

Pai ce sa facem noi pentru cantecul asta usor, cu nume usor?

...ceva ...usor...o salatica mititica :)

Salata cu somon, cozi de telina si ou....va garantez ca se prepara....usor :))

Ingrediente:
- 200 g somon fume
- 4 tulpini de telina taiate cubulete
 - 5 oua fierte bine
 - 1 ceapa taiata cubulete
 - 170 g iaurt (eu am folosit grecesc - pentru dieta, gen Dukan, puteti folosi iaurt degresat)
- 1 lingurita mustar
- sare, piper

In loc de iaurt si mustar puteti folosi maioneza (asa este reteta originala pe foodstory.ro) - eu am mers pe varianta light.

Toate chestiile taiate cubulete se amesteca unele cu altele, se pune dressing-ul (maioneza falsa..sau the real one, dupa preferinte), sare si piper...

Si dupa ce ati amestecat totul dati salata la frigider sa se raceasca usor...vreo 2 ore..

Este delicioasa...mie imi plac foarte mult cozile de telina..iar in combinatia asta cu somon fume....e..

.... e USOR de bun :)))
O seara ...frumoasaaa!....bineeeeeee..fie...si USOARA! na!

Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu