duminică, 2 februarie 2014

Orez libanez cu condimente marocane - Talk dirty




Provocarea 8 - Talk dirty - Jason Derulo.

Normal ca m-am gandit la ceva oriental..de la ritm :))

Daca aveti pofta de mancare libaneza, afara este viscol si va plictisiti, puteti sa faceti din propria casa un mic restaurant cu specifil oriental. Pentru muzica ambientala si show... va ofer consultanta :)).

Reteta:
- 500 kg carne tocata amestec oaie+vita
- 1 ceapa tocata
- 1 lingura unt
- 200 g orez basmati
- 450 g apa
- 100 g midgale tocate
- 2 lingurite condiment marocan ras el hanout
- 1-2 lingurite condiment marocan special pentru orez (habar n-am cum se numeste pentru ca mi l-a adus cineva din Maroc :)))) - insa gasiti in magazine de specialitate condimente pentru orez)
- sare

Carnea o rumeniti usor intr-o tigaie - nu puneti grasime. Ba chiar va fi nevoie sa aruncati din grasimea stransa de la oaie - eu va sfatuiesc sa aruncati toata grasimea din tigaie  dupa ce s-a calit carnea tocata.

Intr-o cratita topiti untul si caliti ceapa pana ce devine sticloasa - adaugati orezul si caliti-l pana ce devine auriu - maroniu :)). Adaugati apa, carnea, condimentele, sarea si migdalele tocate. Reduceti focul - amestecati din cand in cand  - si dupa maxim 30 de minute mancarea trebuie sa fie gata (nu e musai sa tineti 30 de minute cratita pe foc - pot fi si 25 de min daca orezul s-a fiert).

Mi se face iar pofta....


Been around the world, don't speak the language...but I like oriental food :))

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu