joi, 24 aprilie 2014

Tartine cu crema de banza si ton - 4 minutes + bonus funny story


Nu am mai facut de ceva ani crema asta! Desi, preparea ei dureaza al naibii de putin!..4 minute

"4 minutes" - Madonna & Justin - este cea mai potrivita asociere :).

"I'm outta time and all I got is 4 minutes!"

Se amesteca :
- o cutie de 200 g de branza Philadelphia
- o cutie de ton maruntit, in apa - scurs foarte bine
- zeama de la o jumatate de lamaie
- sare

...... si pofta buna! :))))
E mult prea mica si seaca postarea asta, nu?

Hai sa va povestesc ceva...

Aprilie. Luni. Ploua. Habar n-am daca vantul batea.

 Ma jucam cu Tasha. Golden Retriever. 7 luni. 25 de kile..

In toata joaca noastra Tasha a reusit performanta sa ma zgarie, pe interiorul buzei de jos, cu gheara.
M-am gandit ca-mi trebuie un antibiotic, ceva - nu era doar o simpla zgarietura.

In drum spre farmacie, realizez ca imi trebuie reteta, asa ca m-am oprit la o clinica privata, unde sunt abonata. Era vreo 10 seara. M-a preluat o doctorita. Dialogul a decurs astfel:

- Mda, cred ca trebuie sa va vada un chirurg. Ma duc sa aduc pe cineva.

...vine un domn doctor... ma cerceteaza si decreteaza:

 - Nu este nevoie de chirurgie...trebuie antibiotic… Si dom’ doctor pleaca…

Doctorita, in timp ce se decidea ce antibiotic sa-mi dea (am alergie la penicilina si de aceea trebuia sa se decida):

- Daca in doua zile nu evolueaza cum trebuie va rog sa veniti sa va vada totusi un chirurg.

..."totusi un chirurg?!"..repet eu complet confuza-n gand….

- Pai domnul doctor care a fost mai devreme nu era chirurg?..intreb eu, evident mirata...

- Aa, nu...dumnealui este de la ginecologie...

WTF?!?!..am facut ochii mari - am inceput imediat sa rad, desi ma durea al naibii de rau cand radeam….

Doamna doctor incepe si ea sa rada si zice:
 - Nu va faceti griji, a facut un an de chirurgie!
Eu, ironica:
- A! Daca a facut un an m-am linistit!....

..nu a fost nevoie sa ma vada alt "chirurg".. cine stie peste cine mai dadeam :))))

Sunt convisa ca omu' avea capacitatea de a-si da cu parerea si ca avea pregatirea necesara ... dar te blochezi atunci cand te duci la dentist si sa te trezesti cu un ortoped :))).


Enjoy!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu