miercuri, 23 aprilie 2014

Fattoush








Fattoush - atat de simplu si cu un gust atat de diferit fata de traditionala noastra salata cu rosii si castraveti.


Am pregatit-o de mai multe ori..mie imi place! Mult! Sper sa va placa si voua!

  • - 6 rosii
  • - 1 castravete mare
  • - 1 ceapa rosie medie, taiata cuburi mici
  • - 5 frunze de menta proaspata
  • - zeama de la 1/2 lamaie (sau de la 1 lamaie, depinde cum va place)
  • - 2 lingurite de sumac (il gasiti la orice magazin cu specific arabesc)
  • - 1 catel de usturoi zdrobit
  • - ulei de masline
  • - 1-2 lipii

Rosiile si castravetele le taiati cuburi mari! Pentru salata asta nu avem timp de fineturi :).

Finete doar pentru ceapa - o taiati cubulete mici. Aruncati menta si cele 2 lingurite de sumac.

...cum poate mirosi menta proaspata....

Dressing - ul il faceti din zeama de lamaie, uleiul de masline si usturoiul tocat fin si zbrobit - sa-i eliberati aroma.

Si jap! - peste salata! Daca vreti puteti pune si coaja rasa de la o lamaie.

Lipiile le taiati triunghiuri mici si le caliti in ulei. Sa aveti rabdare sa se-ncinga bine uleiul, astfel riscati ca lipia sa devina prea uleioasa.

Lipiile prajite sa le puneti exact inainte de servire - mie una imi place sa ramana crocante.


Sa aveti pofta.

PS: Postarea asta era pregatita din timpul postului, ca nu mai tipe la mine evlaviosii ca postez numai tentatii :). Nu sunt ironica...am si eu momentele mele de evlaviosenie. Dar, asa cum am citit undeva, le-a fost furat "orelor timpul" si nu am reusit sa o postez in timp util...

..reteta a fost actualizata gratie prietenilor mei de la Paprika Latino!

Enjoy!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu