luni, 10 martie 2014

Coaste de berbecut


In ultima vreme m-am tot documentat pentru niste evenimente... Am avut in vizor o tara cu multe influente orientale.

Si mi s-a facut o pofta nebuna de ... gusturi orientale.

Asa ca in week-end, printre pregatirile pentru noul proiect, m-am decis sa fac niste coaste de berbecut.

Ceva simplu, caci timpul nu-mi permitea sa fac chestii mai elaborate.

Asa ca am pregatit:
- 600 g coaste de berbecut,
- 4 catei de usturoi
- 2 linguri suc de lamaie
- coaja rasa de la 1/2 lamaie
- 2 linguri ulei de masline
- cimbru
- sare
- piper

Intr-un mojar am zbrobit usturoiul. Am adaugat sucul de lamaie, coaja rasa de lamaie, uleiul, cimbrul, sarea si piperul.

Am uns bine coastele de berbecut cu sosul pregatit in mojar si le-am pus intr-o tava.

Le-am tinut in cuptor 45 min la 180 C. Daca aveti coaste mai groase, cresteti timpul pana la 60 de min.

Si evident ca am facut un orez cu condimente marocane - 1 cana de orez, 2 cani jumatate de apa - la fiert, conform timpului indicat pe cutia/punga de orez, sare si spre final am pus o lingurita de ras el hanout.

Si gata! Am pregatit micul dejun/pranz/ cina :))...foarte repede. Mirosul si asteptarea mi-au facut ceva probleme - asteptarea nu se numara printre calitatile mele :)...cred ca ma repet :))


Sa nu faceti ca mine - sa va respectati programul de masa. Nu sunt un bun exemplu -  atunci cand sunt implicata in lucruri care imi plac si care ma solicita, adrenalina imi tine de foame! :)
Sper ca organismul meu sa nu protesteze intr-un final!

..si tocmai am terminat o conversatie telefonica foarte placuta si grea in acelasi timp! sunt convinsa ca persoana in cauza va citi aceasta postare - si ma folosesc de orice cale pentru a-i transmite "sa ai o primavara in care sa iesi in lumina Soarelui". Si din cate am vazut, maine-poimaine maritul Soare isi va face aparitia in toata splendoarea lui! ...si cu umilinta, ma voi bucura si eu de el...alaturi de persoanele dragi mie :*.


Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu