marți, 1 octombrie 2013

Septembrie...struguri....tarta in stil Dukan




E toamna...ma rog, dupa vremea de afara tindem ca credem ca vine Craciunul si ca o sa facem faimoasa mea tarta cu mere, scortisoara si inghetata de vanilie... Dar nu, nu vine Craciunul..inca.
Tarta cu mere o sa aiba momentul de ei glorie mai incolo.
Acum ne bucuram de struguri, de must, de vin. Week-end-ul trecut ne-am distrat tescuind (adica am zbrobit strugurii :)). Si nu puteam sa nu ma bucur de ultimii struguri culesi, nu?!
Toata vara am gatit bazandu-ma pe principiile regimului Dukan, evident cu rezultatele de rigoare, si mi-am facut un mod de viata din aceste principii. Nu gatesc mereu Dukan, insa tin cont de felul in care combin alimentele.
Asa a luat nastere tarta mea cu branza si struguri.


Ingrediente tarta:
- 2 oua
- 6 linguri tarate de ovaz
- 2 linguri tarate de grau
- 200 g branza de vaci
- 1-2 linguri de indulcitor lichid
- 1 lingurita praf de copt

Ingrediente crema:
- 500 g branza degresata
- 1-2 linguri indulcitor lichid (dupa gust)
- 1/2 fiola esenta de vanilie

Pentru tarta - amestecati toate ingredientele si lasati amestecul sa se odihneasca vreo 30 de minute. Formele de tarta (eu am forme mici de tarte, dar puteti folosi si o forma mare) umplute cu amestecul de mai sus le puneti in cuptorul preincalzit la 180 C si le coaceti aproximativ 20 de minute. Tarta trebuie sa aiba o culoare frumoasa maronie.

Apoi lasati tarta la racit. Intre timp puteti pregati crema..cred ca o sa va ia 5 minute acest proces :).

Folosindu-va de un posh puneti crema de branza pe tarta si ornati cu ce va place. Eu am ales strugurii.

Si uite asa aveti un desert rapid si dietetic.


  

Enjoy my light grapes tart!

4 comentarii:

  1. Talentata +pasionata (si) ca bucatareasa!;) <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti minunata si incredibil de inspirata! Nici nu stiu ce retete as putea alege, asta in eventualitatea in care m-as apuca serios de gatit.

    RăspundețiȘtergere